Dag 4 - Det här åt jag idag

Kunde inte skriva den här igår, för då visste jag ju inte vad jag hade ätit. Så därför kommer den idag ;)

Frulle: Special K med mjölk och en yoghurt.
Lurre: Åt lunch i skolan. Var någon biff med potatis och sås. Jättekrångligt ord var det på köttet så kommer inte ihåg det tyvärr :P
Middag: Fajitaaaaaas
Kvällsfika: 2 mackor

Sedan har ett antal halstabletter tryckt in i munnen under dagen också. Och en banan. Och physalis. Och lite glass mot halsen, hihi.

Så nu vet ni det, intressant va? God morgon förresten ;)

UPDATE:(Haha, knäppt, märkte nu att det ser ut som att det publicerades samtidigt som utkastet skrevs.. Jag säger inte god morgon vid 16 alltså, utan jag skrev klart det imorse (dagen efter det ser ut att det publicerades) CRAZY)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0