Dag 11: I min handväska (+lite annat)

Woops, hamnade vissst lite efter här, heh. Hade inte direkt tid igår! Vart plugg hela dagen och sedan var det bara att gå hem till Jenkan, fixa vår avskeds-present till Anton-Anton och sen skulle vi hem, fixa oss och sen åka till just Anton. Där var det lite avskedsfest typ, skoj! Men kom hem alldeles för sent så fick ta den smällen imorse. Har nog aldrig varit så trött, stod i duschen säkert 30 min och bara var helt tom i skallen. Men till slut kom jag till skolan i alla fall där Jennifer suttit ett tag.

Vi hade tänkt vara effektiva, men det sket sig totalt. Hela förmiddagen gick åt att prata massa strunt för det var mycket roligare. Men som vanligt i den här stan finns elefantöron överallt som egentligen inte ska höra nåt, haha. Äsch, var inte så farligt! Hur som helst, efter lunchen gick det mycket bättre, och lyckades kryssa av en del av vår check-lista iaf, niceeeee!!

Nu till saken. Dag 11. I min handväska. Det jobbiga är att jag aldrig orkar ha med mig väska nånstans förutom till skolan. Och då finns ju bara sånt här:

-Böcker och block
-Tuggummi
-Handsprit
-Lypsyl
-Plånbok
-Halstabletter
-Vatten
-Glasögon
-Pennfack
-Hörlurar

Vad tråkiga sånna här inlägg jag gör nu märkte jag, haha. Men vissa rubriker är ju bara dötråkiga, typ som den här. Så därför fyllde jag på med annat också ;)

Här är våran fina present till Anton. Fast vi hade ju ramat in den såklart! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0