Dag 19 - Det här ångrar jag

Är det nu man ska avslöja massa smaskigt som man ångrar eller? Det tänker jag inte göra, tyvärr ;) så ska vara tråkig och säga att jag ångrar att jag inte varit runt i världen tillräckligt.. Fast samtidigt är ju det för att jag gör det nödvändiga först (plugg) för att sedan kunna göra sånt jag verkligen vill, som att resa. Så det kommer ju sen. Annars ångrar jag inte mycket faktiskt. Tråkigt kanske, men ärligt. Man ska inte ångra saker man gör!

Nu äre soffhäng, efter att ha kollat in Lerum och Alingsås, sköööööööööönt! Och imorn........... blire LISEBERG!!!!!! Och då ska Robin och Jessica dit med så Andrea har nån att åka atmosfear med ;) skoj! Men ska vara lite social nu! Ciaaaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0