Ge.. mig.. mat..

Är... helt... slut.. i.. kroppen.
Är så sjukt seg efter träningen. Sen hängde vi på relaxen också. För länge. Svettades ihjäl på aufgussen ju. Höll på att dö. Men men, finns värre saker som sagt Jenkan ;) Nu ska jag äta 7 kilo lasagne. Typ. Inte riktigt, men lasagne iaf. För jag dör av hunger. Skönt att krubbet står i ugnen redan då! Men nu blire lite plugg så jag hänger med imorn, får inte hamna efter, blir så jobbigt då :P

Och just det, kommer ni ihåg att jag skrev att mitt grannskap kanske ska få en helt ny standard? Well, det har fått en helt ny standard! Eller det ska. Kontrakt är påskrivna, nu ska bara tiden göra sitt. För vet ni? Andrea och Andreas ska flytta hit!! Så himla roligt! Vi pratade med vår hyresvärd om en grej och då frågade han om vi kände några som var lika skötsamma som oss som behövde en lägenhet. Eftersom Andrea och Andreas bor i studentlägenhet behövde de ge upp den under sommaren och börja om på nytt efter sommaren, vilket de inte ville. Så självklart nämnde vi dem och wopido, nu ska vi bo på samma ställe. SÅ SKOJ!! Inflyttningsdatum beror på hur sega de som ska flytta ut är, men det dröjer inte allt för lång tid iaf! Wie!


Bara en kvar att få hit (för det är sååå långt att gå till skolgatan... ;) )

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, skolgatan är bara så off alltså, shiiiet. ;)

2011-02-02 @ 22:19:15
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0