YESSS

Åååååhhjhhkhj nyår nuuuuu!!!! Är så fruktansvärt taggad!!! Firar med mina äldsta och bästa vänner här nere + några andra härliga peops, som jag bland annat gått i samma klass som sen 0an ;)

Vi hade först planer på att vara i Peters villa på BohusMalmön. Men det vart lite väl omständigt så det blev till slut..... HOS EMELIE!!!!! Såklart! Då är allt som vanligt! Ska bli så kul. God trärättersmiddag ska göras, det ska skålas med bubbel i mängder och raketer ska smällas (dock inte av mig, hatar egentligen raketer...)! Kommer bli EPIC!!!!!!!

(hade dock gärna haft mina finaste pärlor från östersund med mig här.. Men vi får fira egen nyår när alla kommit upp igen ;))

HA EN UNDERBAR NATT NU ALLA! Like a boss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0