Stress och olycka

Skön dag, verkligen! Har stressat som en galning och det är så varmt så alla badar ju i svett typ. Haha, mysigt. Sen att man mitt i alla stress tar upp telefonen för att kolla klockan och ser att man fått ett mms innehållande den här bilden är ju inte jättekul heller. Stressfaktorn gick ju inte riktigt ner om vi säger så:

Min bumbi hade ramlat på rollskidorna i en backe... Å så hade en rätt stor sten fastnat i armen så han fick gå till min syster som bor i närheten (hans familj är bortrest) så hon kunde gräva ur stenen. Mumsigt värre!! Stackars bumbi. Men men, han är på jobbet nu och ingen fara skedd som tur va! Älskling :love:

 

Efter jobbet kom man hem till två buskillar, så mysigt! Men nu ska jag viiiiila! Emelie, lollo och sophie och alla är ju bortresta så de tråkmånsarna kan man ju inte hänga med. Jajajaja, min älskling kommer ju snart i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0