Skänk en tanke!

Jag. Hatar. Förkylningar.
Det här är ju vidrigt. Är så sjukt uttråkad men så fort jag stället mig upp och försöker göra nåt så vinglar jag till för att jag är så sliten och dålig. Och allt detta slem alltså.. BLÄÄÄ! Sen att älsklingen åker imorgon tidigt på morgonen gör inte saken bättre heller. Han ska till Idre med sina kompisar och vara där till söndag. Så ingen kan ta hand om mig (vill ju inte smitta ner de som lyckats undvika mina bakterier hittils liksom). Usch vilken vecka..

Och idag opererar min mormor sig. De opererar in en pace-maker. Ska vara en hyfsat enkel operation, men det är ju ändå alltid lite läskigt för man vet ju aldrig.. Så nu håller vi alla tummarna och tänker på mormor!! :love:


Nu blir det Lost för att dämpa uttråkheten litegrann i alla fall!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Denise

Krya på dig! Helst tills på fredag så vi kan gå ut och dansa! ;) Och hoppas operationen går strålande! Kram-på-avstånd-så-jag-inte-blir-smittad

2011-04-06 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0