The City

Är tillbaka till liv. Tillbaka i stan i alla fall. Har haft det hur mysigt som helst! Har varit exakt vad jag behövde i alla fall! Bara mysa och ha det bra med två underbara tjejor! Det har tittats på barnfilm, spelats bubblan, ätits massvis med mat och godis, åkt på bettan, gått promenad, mysts med Sambo (katt), snackats en massa om allt och framförallt, det bästa av allt, jag har kört fyrhjuling. Är jag pappas flicka eller? Så sjukt roligt var det! jag råkade säga till Jennifer att jag alltid hade velat göra det och självklart trallar hon ut och fixar så jag får köra, haha! Underbart!

Det finns bilder och filmer och så, men jag orkar inte koppla in telefonen nu, ska mysa med min älskling först! Och titta på Lost. Och tvätta.... Och imorgon börjar den nya kursen, ekonomistyrning. Jiho. Eller? Nja. Jaja, efter den här perfekta helgen ska det nog inte vara några problem att tackla en liten kurs!

Hej igen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0