Så mycket bättre

Åh vilken underbar dag det har varit! Min älskling har verkligen skämt bort mig (och likaså min familj med presenter!). Mina kära vänner är alldeles underbara som fixar och trixar ihop en massa fina saker till mig! Och det är ju inte slut än. Johan står och lagar mat till mig som jag har valt (hehe, kött, bakad potatis och sallad! mums/moms!). Så härligt.

Men nu ska jag faktiskt hjälpa honom, för det är ju lite mysigt att laga mat tillsammans ändå! Hoppas ni har en bra dag allihopa! Skriver mer imorgon, och lägger upp lite bilder och så! Ha en fin kväll!


Kan ju passa på att lägga upp den här grymma versionen som September gjorde på Petters låt i programmet Så mycket bättre härom veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0