Misstag

ÅÅH, är ju sjuk och mina fölräldrar ska iväg till Strömstad idag. Jag tänkte då att jag kan följa med, de åker hem på onsdag så missar ju några dagar i skolan.. Min syster bestämde sig även för att följa med med Mussetuss. Men när jag bestämt mig för att följa med fick jag typ panik och kände att det inte gick. Fick panik över att missa grupparbete i skolan, blev stressad över att jag ska paddla nästa helg och har inget planerat osv.. Så jag stannade hemma.. Älskling är här och visst, det är jättemysigt, men nu ångrar jag mig så fruktansvärt. Skulle ha följt med.. Jag hade behövt komma iväg och släppa skolan och alla andra ett tag. Bara lyssna på vad jag vill, itne på om min grupp kan jobba utan mig.. Blä.. Jaja, det kommer ju fler gånger.. Saknar mamma, pappa, maja och musse nu bara.. Och den friska havsluften i Strömstad - den hade jag behövt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0