STUDENTEN VAR UNDERBAR

Studenten var den bästa dagen! Hela dagen var otrolig med utspringet, flaket, träfffa släkten hemma och allting! Sedan gick i till Park Lane på kvällen där vår studentfest var och det var hur kul som helst! Jag, Johan, Johan och Erik tog till slut en taxi hem runt 5. JohanK var ju såå säker på att tåget gick 5:17, men det gjorde det ju inte, utan det gick 7:17.... Men as always, så löste ju det sig!

Här är lite bilder i alla fall:


Mina pojkar..


Några av alla INT-systrar som var hemma hos mig på champagnefrukost!


Jag och Hanna A :)


Kärlek


INT3


Klassens sötase tjej, Angelica!


Jag och Pille


Angelica, jag, sigge, amanda, elin, felicia, hanna och isabella!


Det skrevs i mössorna. Det här var en av mina favoriter!


Isabel gav oss olika "titlar" i klassen. Jag blev jätteglad över min. Trodde aldrig att jag inspirerade med mina kläder. Det var jätteroligt att höra! Därför blir det fler Dagens Outfit i bloggen, OK?


Jag och Emelie, min kära vän :)


Jag, Johan och Pille!


På flaket! Jag och Camilla! :D

Där är några bilder i alla fall!
Jag kan lätt säga att det var en av de bästa dagarna i mitt liv! Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilka härliga bilder! Så söt du är!

Tror jag snor bilden längst ner, så härlig feeling över den! :D

<3

2010-06-06 @ 18:54:13
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0