Music


1. Wavin' Flag - K'NAAN
Nej, jag har inte tröttnat på den. Jag tycker den är härlig och jag blir glad av att lyssna på den. Kanske för att man tänker på Coca-cola när man hör den?

2. Stay - Erik Grönwall

Finaste låten. Behöver inte skriva mer om den.

3. Overdrive - Ola

Lite catchy så, lite Ola-style. Det är lite mesigt, men jag sitter ändå och trallar med i o-o-o-o-o-o-o-o-o-overdrive av någon anledning!

4. Dream On - Aerosmith
Ingen aktuell låt, men det är den låten jag skulle sätta som en av världens bästaa låtar genom tiderna. Därför är den med.

5. Neutron Star Collision [Love is Forever] - Muse

Muse är Twilight. Just denna låten är Eclipse. Den är lite mystisk, precis som Muse ska vara. Men grym är den! Den är långsam, snabb, peppig och deppig. Allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0