Det här visste ni nog redan..

Åh åhhhå hhh, vad är det för dag idag? Jo, det är SEMESTER! Wopido! Fast imorgon ska jag gå upp runt 5... Men det är ju för att vi sak iväg! Så det blir nog till att ta det lugnt idag.. "omen, gör hon inget annat" tänker ni säkert nu. Och då vill jag bara säga att; Jo, det gör jag. Men jag skriver det inte här.

Det är faktiskt ganska mycket som jag gör som inte jag skriver ner här. Jag skriver inte alltid när jag träffar kompisar. Jag skriver inte när det är något som händer som gör mig ledsen eller liknande. Inte alls. Skriver heller inte saker som ex. jag och älskling gör. Om han hittar på något romantiskt, så är det mellan oss. För det har inte bloggen med att göra. Men ni får inte tro att jag aldrig gör någonting, för det gör jag. Jag träffade en kompis senast igår, men jag skriver inte om det. Det beror även på att ca. 80-90% av ni som läser är från Lerum. Här känner typ alla varandra indirekt. Den känner den och den känner den. Det betyder även att den säger något, så säger den det till nästa och nästa och nästa osv.. Det kan lätt ske missförstånd, och ni ska inte tro någonting som inte stämmer. För säger jag en sak - då kan någon lätt misstolka det. Och jag tänker inte sitta här och förklara varje situation i mitt liv, så därför skippar jag helt enkelt att skriva sådant. Jag skriver det ibland, när jag känner för det. Men verkligen inte alltid. Detta handlar även om andra saker, som att träna eller andra vardagliga grejor. Bara för att jag inte skrivit att jag tränat den här veckan, så betyder inte det att jag inte har gjort det.

Så tro inte att jag bara har tråkigt och gör ingenting, för så är det inte. Det kommer antagligen bli annorlunda när jag bor i Östersund, då kan jag skriva om det mer. När jag får nya vänner som inte ni här nere vet vilka de är och hur de är. Då kan ni inte dra några förhastade slutsatser pga att ni inte har någon aning om vad det är för personer.. Fast det kommer ju bara funka innan de där uppe börjar läsa bloggen också. Planerar ju att gå ihop med Isabelle Strömberg för att bli Östersunds bloggare nr.1 tillsammans. Eller inte. Haha!

Inget viktigt inlägg egentligen.. Tänkte bara just in case, så ni vet liksom!



Kommentarer
Postat av: Dabo

"Jag träffade en kompis senast igår, men jag skriver inte om det."



HEHEHEHEHEHHE

2010-07-31 @ 03:43:59
Postat av: Emma

haha, omen jag skrev inte om det dååå

2010-08-01 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0