Dagen blev bra till slut!

Igårkväll var allt annat än kul. Här skulle jag njuta av mitt beslut att inte plugga, men vad händer? Jag mår illa som jag vet inte vad och mina ögon vart alldeles uppsvullna. Jättekonstigt. Var helt bombsäker på att jag skulle få magsjuka på natten, men jag klarade mig, yiho! Hur som helst, jag vaknade på morgonen, och bestämde mig faktiskt för att inte gå till tentan. Så skrev jag sms till Andrea och Jennifer att jag inte kommer, men precis innan jag skulle skicka så tänkte jag; äsch, vad onödigt att inte gå, det är lika bra att gå. Haha. Så då gick jag ändå, för att kolla frågorna och sådär. Och jag lämnade inte in blankt, men jag kommer troligen inte klara det heller. Men jag är glad att jag ens gick dit!

Efter tentan vart det ju ett tag tills föreläsningen, så då passade jag på att göra det jag tycker om mest: umgås med de jag älskar att umgås med! Det gjorde dagen nästan för bra :) Föreläsningen sen var bra, ny lärare med helt ny metod av inlärning och tenta. Mycket verklighetsanpassat och på tentan får man ha alla böcker och allt material man vill, för grejen är inte att memorera massa saker, utan att man kan använda det i verkligheten och arbeta med ett case. Det gillar jag, mycket!

Mycket text det blev helt plötsligt idag då, men det får ni stå ut med. Jennifer och Andrea kommer hit snart för lite mys bara, utan något plugg alls! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0