Vi blir sambos på riktigt nu!

För vi har fått en hyreslägenhet, för vi har fått en hyreslägenhet, för vi har fått en hyreslägenheeeeeeeet, fy fan vad vi är bra!

ja, ni läste rätt. Vi har nu skaffat oss en hyreslägenhet. Kontrakten skickas hem till oss i veckan! Det är en trea på 79kvm (gigantiskt för oss!) som ligger mitt i stan. Vi kommer slippa bo hos Johans mormor och morfar(inget emot den, det är bara själva grejen att bo hos äldre människor som är lite jobbigt under nollning och liknande) och vi slipper köpa en lägenhet! Den ligger på tredje våningen av tre, vilket är perfekt. Slipper höra de över en gå, haha! Dock så kostar den en del i månaden, så vi får klara oss utan mat.. Skoja! Självklart klarar vi oss!

Jag är så glad! Nu ska vi bara till IKEA och köpa startpaket och gardiner och massa sånt.. "skoj". Hihi!

Tack pappa, du är bäst som fixat allt!

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis till lägenheten! Btw det e skitkul att handla grejer till lägenheten måsta jag säga, har köpt massa grejer till min studentlya nu ;) Lycka till! :)

2010-08-10 @ 16:31:57
URL: http://alexandrabratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0