De säger ju mer än tusen ord


Att fiska var något som lillen ville göra hela tiden!


Vi såg rävungar


Självklart ska Rasmus vara fotograf. Vet inte hur många bilder det är med halva hans huvud, suddiga bilder på Jonte och schletna bilder på mig, haha! Här är ett exempel på en sliten Emma.


Vi gick upp för Mittokläppen. Jonte är skyddad från myggen (till skillnad från oss andra!!)


Vissa var pigga till en början! :)


Vissa vek av på vägen (är faktiskt ändå imponerad över hur långt musse orkade gå). Men jag, Johan, Patrik och pappa kom till toppen!


Det spöregnade! Vi var mitt i ett regnmoln när vi var där uppe! Kanonkul!


Vi paddlade på kvällen!


Jag, Johan, Mamma och Pappa besteg Anåfjället! (Dock gick vi bara till den nästhögsta toppen tror vi.. Någon, hrm, gick ju fel väg så vi gick över en topp i onödan, haha)


Självklart ökades min samling på armband!


Jag var ute och sprang med älskling (!!). Han hade svårt att hänga med i mitt tempo, hahahah! Eller inte. Han kröp typ bredvid...

Fler bilder kommer, från när jag och älskling klättrade upp för Funäsdalsberget (ballaste grejen). De bilderna är nämligen på älsklings telefon! Även videobloggar finns där! Fast jag har några på kameran! Det kommer mera!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Härliga bilder Emma ^^

2010-08-07 @ 18:53:38
Postat av: JP!

Kul! Upp med filmerna!

2010-08-07 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0