A dream is a wish your heart makes

Vet ni vad jag drömde om idag? Jag drömde om Blondinbellas nya bok, Egoboost. Det var jättekonstigt. Jag letade överallt efter den och till slut så fann jag ett exemplar, men sedan kommer jag inte ihåg om jag fick den eller inte. Haha, sjukt! Det konstiga är ju att jag inte ens tänkt köpa boken. Det är säkert inget fel på den, och jag gillar Isabella. Men jag tycker det blir fel när hon ska ge tips och råd om hur man ska klara en ätstörning när hon inte ens haft någon själv. Hon har haft komplex, men det har alla. Och man kan inte ge råd om hur man ska klara en ätstörning bara för att man några gånger tyckt att man såg tjock ut. Det är inte samma sak. Så där tycker jag att hon tar vatten över huvudet. Men jag kanske skulle kunna köpa den och skippa just det kapitlet? Hehe.


Källa
Imponerande tjej, med en grym karriär. Men jag köper inte att hon ger tips om sådant hon inte levt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0