Tjatja bloggis (höhö)

Hihi hej förresten! Glömde visst säga det i föregående inlägg ;)

Dagen har bestått av plugg. Var i skolan vid 8 å så gav vi upp vid halv 5. 2 av 3 arbeten avklarade och det tredje är påbörjat. Känns bra!! :)

Igår stack jag till gymmet efter plugget, vart afro. Hade hur mycket energi som helst så sprang efteråt också, skönt!! Efter det kom taxin (höhö) min och vi rullade hemåt. Då behövdes mat mat mat! Helt sjukt vad hungrig jag är nu när man tränar en del. Är hungrig hela tiden ju.. Ojojoj. Men är skönt på sitt sätt, ska bara lära mig mitt hungersmönster så jag alltid är beredd för att slippa att humöret ryker så fort, haha!

Hur som helst, vilodag idag och bara myspys. Jag gillar't!!

Puss på er!

A just det.... Jennifers fina rubrik på dagens arbete. Andrea tycker inte vi ska ha det så.. Visst har hon fel?!?!! Skitsnyggt ju!!!! Spex!! Like a boss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0