Sunday

Ojojoj vilken dag! Vaknade rätt tidigt (innan 9, av mig själv!!), tog mig hem från frösön, skulle till gymmet, gymmet på stan va stängt fick jag rapporterat till mig. Gick då till express-gymmet jag även har tillgång till och var asnöjd att jag kommit på det. Bara det att jag inte löst ut någon himla blipp-nyckel man va tvungen å ha för å komma in (fel å säga det när man tecknar abonnemanget?? Trodde ju man använde kortet...). Hur som. Gick hem, gick ut och sprang i snön, kom hem, dammsög och torkade golven. Åkte till frösön, åt lunch. Gick sedan in till stan, solade, handlade och nu lagas det mat. Förrätt och huvudrätt. Mums!

Och snart är det HANDBOLL!!!! Tjihu!!!!

(hihi titta sötisarna i fjällen! önskar jag var där med er!!! <3)

Men åååååh jävla skitapp, inlägget hade ju inte publicerat... Jaja nu kommer det, några timmar för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0