Kärlek

Åååhh, ser ni? Syster och bror, jag älskar er nog lite till nu om det är möjligt!! Ahhh! Det här halsbandet såg jag för säkert ett halvår sedan och blev tokkär. Tyvärr var det inte riktigt för min plånbok så det fick inte följa med mig hem.. Sedan gick min syster på VIP-kväll hos butiken som halsbandet fanns varpå jag ber min syster kolla om det finns kvar. "Näää det fanns inte" fick man höra besviket efteråt. Jag gav ändå inte upp och åkte till butiken senast i förrgår för att desperat kolla om det kommit in igen, men icke, det fanns inte. Men nu, nu visar det sig att skitungen köpt det till mig på vip-kvällen och hållit sig från att säga det i jag vet inte hur många månader. Förstår ni lyckan när jag såg det eller? GALET!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Allt för dig syster <3

2011-11-14 @ 06:21:22
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0