God natt

Bra dag. Alldeles lagom. Fattades bara några darlings hemma i östersund men man kan ju inte få allt. Er får jag ju på torsdag iaf :) Nu ska jag sova, upp vid kvart över 5 för att åka på passa barnen/lämna dem på dagis efter ett tag. Gött! Äsch, de är så gosiga på morgonen så det är det värt :)

Haha, student! Jag, Johan och Pille ;)

JOHAN den tönten åker iväg om en vecka till thai med victor. Å de har inte ens köpt biljett hem. Avis? Jag? nääähärå..... Nä de kommer få det sjukt grymt tror jag! Men saknar dig änna där uppe i kylan. Men nu när Sebbe också fått vett i skallen och bor i ösd blir det ju tre att hälsa på så snart finns ingen återvändo ;)



Åt på hard rock med familljen. Supermysigt tills min kära syster skulle kläcka ur sig extra högt när servitrisen va nära att jag fyllde år varpå hon kommer med ballonger till mig. JÄTTEKUL, verkligen!! Nä, men kan bli kul imorn när vi tjejer ska dricka drinkar tillsammans, då blir ju helium ännu roligare, hahah! ;)


GOD NATT SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0