Air

Helloo darlings!

Vaknade som sagt alldeles för tidigt idag, klockan ringde vid 0520, så har varit seg hela dagen. Men främst för att jag mått så sjukt illa hela dagen. Inte kul alls, utan faktiskt asjobbigt.. Men tänkte försöka pallra mig ut på en promenix nu iaf å se om lite luft hjälper :) Sedan ska jag träffa mina kära vänner, kanske en sista gång för det här besöket. Imorgon ska jag ju på bio på dagen och sedan ut och käka på stan med Maja så då finns inte riktigt tid. Men det tänker vi inte på nu!

Vad jag ska göra idag också är att handla på systemet. Alldeles själv. Ahh stor flicka!! Vi vaskar nämligen stan idag och intar Emelies källare (ahh nostalgi) för att blanda egna drinkar och bara vara allmänt tjejiga! KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0