Ibland är pappa bra på att lyssna!

Pappa ska ju beställa en ny bil igen (känns som vi precis fick vår nuvarande, men tiden går fort!). Och han har velat fram och tillbaka på vad han vill ha. Jag har varit fast bestämd vid att han borde köpa en Volvo xc60. Han har varit inne på den, men velat om en V70. Hur tråkigt är inte en V70 om jag får fråga? Jättetråkigt. Men efter många om och men har han nu beställt iaf. Och han har beställt........ juste det, en XC60!!! TJIHUUUUU! Jag är överlycklig!!

Typiskt bara att han inte får den förrän i september, precis när jag åker tillbaks till Ösd dock. Börjar tro att pappa sa till bilaffären att de inte skulle göra den förrän då så att jag inte skulle köra den, hrm... Ska nog åka ner till mina paranteser lite oftare i höst för det ;) de vill ju inte att jag ska slita på mammas bil så då finns det ju faktiskt bara ett alternativ!;)

FEEEETING SNYGG!
Och här är anledningen till att jag ville att han skulle ta en sån:

Ja, det är en sån bil Edward har i New moon och Eclipse ;)



Kommentarer
Postat av: Pappi

Du e knäpp! :-)

2011-05-22 @ 19:12:44
Postat av: Frida

Hahah! Jag ville att pappa skulle beställa en sådan med, men han tog en v70 och pimpade den, haha. han tycker att xc60:n ser ut som en "insekt". Hm, gubbar! ;P

2011-05-22 @ 19:22:29
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0