Dag 16 - Det mysigaste jag vet

Det mysigaste jag vet är... att mysa! Som när man ska sova, det är ganska mycket bättre om man har någon gosig bredvid sig än att sova själv. Det blir så kallt och ensamt då. Så att bli omhållen av min snutt är något av det mysigaste jag vet. Inte så konstigt kanske. Fast sen älskar jag att gosa med Musse och Jonken också såklart. Som när Musse ska sova och man ska lägga honom. Åh det är så mysigt när han börjar bli trött, för då blir han så gosig och bara vill kramas. Det är också det mysigaste jag vet!

Jag älskar att kramas och att vara nära helt enkelt, mycket mysigare så :)





Kommentarer
Postat av: Syster

Orutinerat att inte förtidspublicera inlägg när du har en utmaning som rullar.. Illa illa! När JAG genomförde denna utmaning så missade jag inte en enda dag, bara så du vet :P Mohaha!

2011-06-01 @ 19:16:32
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0