Dag 11 - Det här klarar jag mig inte utan

Okej, har vissa saker som jag inte klarar mig utan. Och eftersom att jag måste så får ni nu veta dem ;)

Handsprit: Jag är bakterierädd. Jag hatar bakterier och tror alltid att jag ska bli sjuk så handsprit följer alltid med mig, för man vet aldrig var de rackans bakterierna gömmer sig! Borde nog haft det på 10 saker du inte vet om mig-rubriken om bakterier, för jag kan ärligt talat ibland hålla andan när jag går förbi folk bara för att slippa andas in bakterier. HAHA, vad löjligt det lät när jag skrev det :P

Min gosekudde: det säger sig självt. Jag sover inte utan den.

Lypsyl/läppglans/läppstift: Ja, nåt av det måste bara finnas på mina läppar. Tycker det känns fräschare än torra läppar och sen har jag använt det så mycket så mina läppar torkar ju ut om jag inte har det.. Så är det ju fint med färg på läpparna :)

Telefonen: Dagens ungdomar.. Men min telefon är alltid med mig, känner mig naken utan den. Sorgligt? Ja. Men jag har faktiskt främst med den på listan för att den gör det möjligt för mig att höra min familjs röster och få så otroligt söta bilder på mina småpluttar! Hur skulle jag klara mig utan det? Det går helt enkelt inte.

Det var några saker! Självklart är familj, vänner och kärlek och allt det där också sånt jag inte klarar mig utan men det känns så självklart att det inte ens behövs skrivas ut!


Kunde inte välja vad för bild jag skulle ha så jag kör två flugor i en smäll istället och visar vad jag köpte idag! En termos! Köper ju kaffe varje dag i skolan nu så jag och Jenkan tänkte köpa varsinn termos för att det blir billigare i längden (läs de är finare att hålla i). Så idag gjorde jag det. Tog en randig (dock inte likadana färger som den på bilden, min är lite färggladare). Imorgon ska jag sällskapa Jenkan så vi kan bli termoskompisar (anledningen till att Andrea inte nämns är för att hon inte dricker kaffe.. men vi gillar henne lika mycket ändå!)

Gulliga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0