Helgen!

FREDAG!

Vaknade, tog det lugnt och allt sånt där. Sedan vart det att träffa Jennifer och äta lunch på stan med henne. Åt på Samuraj. Sedan gick vi till skolan och hade tenta (14-19). Det kändes helt okej. Inte så där klockrent, men inte asdåligt heller. Så lite mittemellan ungefär. Men det måste man ju fira. Och Jennifers kompis Denise firade sin födelsedag, så vi slog ihop det där och firade både tenta och födelsedag. Träffade lite nytt folk och hade det trevligt. Sen när klockan tickade så var det dags att gå ut. Och tro det eller ej, men vi SVEK o'learys. Jag vet, chockerande. Men vi provade Plaza. Och jag säger bara: aldrig igen. Massa 40+are som blir så otroligt dräggiga när de dricker. Och desperata killar som inte försvinner. Slutade med att jag fick stå och skrika åt en kille att vi inte var intresserade och att han skulle dra därifrån innan han fattade (då hade vi alltså försökt fly från honom ungefär 10 ggr). Så det var mindre kul. Men vi tjejer hade kul ihop iaf!! Sen sov jag och Andrea hos Jennifer, för Johan hade tenta dagen efter och Jonas var borta så vi körde tjejkväll! :) NICE!




LÖRDAG

Vaknade hos Jennifer. Slappade som bara den. Kollade barnfilm (Trassel) två gånger(!!) och låg i soffan med täckena hur länge som helst. Behövligt. Men efter många om och men var det dags att göra sig iordning och gå hem. För då var det bara på't igen. Inflyttningsfest hos Andrea och Andreas (alltså mina nyblivna grannar!) stod på schemat. Det var jättekul. Kul att få träffa Andreas kompisar (alltså inte Andreas, utan min kompis Andrea, hennes pojkvän Andreas, hans kompisar. Krångligt det dära..) som man hört så mycket om! Mycket trevligt. Sedan struntade vi i att gå ut, så vi gick till en annan kille efteråt och tog det bara lugnt! Sedan gick vi till McDonalds mitt i natten och vips så skulle man ställa fram klockan en timma så man var ju hemma jättesent. Så det kan gå. Men det var i alla fall kul! :) En lyckad kväll!


Andreas och Andrea ;)

SÖNDAG

MYS med älsklingen. + Lost. + tvätt. Det var allt. Eller jo just det. Pizza också! ;) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0