Naket



Tjatja!
Vårväder idag, så skönt! Gick i skolan 10-12. Sen gick jag hem. Och nu har jag ju sälle hem och till skolan varje dag! För bästa Andrea är ju faktiskt min granne nu. WIIIE! Hur som helst, ska gymma sen med Jenki och biffa på mig lite till (går det ens? tror jag nått biff-maximum). Och sen får vi se vad som händer :)

Igår var ju jag och Jenki på relaxen också. Det var damkväll, så no boys allowed. Lite skönt att skippa alla gubbar faktiskt. Men när vi gick på aufgussen och värden säger att man kan "passa på att basta naken" så höll jag på att dö. Det var trångt som attans, aldrig sett så mycket folk där inne. Och vad händer? Jo, alla ska ju såklart lyssna och passa på att basta nakna (dock inte vi unga, jag höll hårt i min handduk kan jag lova). Så där satt man inklämd mellan svettiga kvinnor i 15 minuter. Mindre rolig upplevelse. Alltså, visst alla ska få göra som de vill. Men det blev en aning för mycket bara. Lite ofräscht. Allt för att få slushdrinken efteråt. Haha. Men den var god i alla fall.

Jaja, jag överlevde. Kommer videoblogg sen förresten, men det funkar fortfarande inte med Videofyme. Knäppt. Men men, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0