Lite blandat


Väldigt fantasifullt! Eller nje kanske inte. Väldigt svenskt snarare. Heh. Tröja från Lindex, byxor från Gina och skor från H&M. Väska från Resteröds.


Vill bara visa att tjockisvinterjackan fick hänga hemma åter en dag. Plusgrader, jihuu! Så den här godingen från Tophshop fick värma mig istället! Fast varmingen fick komma fram dagen efter tror jag, men ändå!


Och så här såg jag ut i fredags när vi gick ut! Inget särksilt alls. Men jag har inget annat att skiva om just nu så då får ni bara se sånt här ;) och jag ska sluta ta dåliga mobilbilder bara. Håller på att göra det möjligt för en kamerauppdatering!



Efter både Vasaloppet och 5milen så är det tvätt och städ som gäller. Sen ska vi ut och springa och efter det blir det Maxi. Riktig vuxendag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0