Laserdome&segway

Igår var vi typ 9 pers i Mölndal och spelade laserdome!! Men innan så hade vi tid över tills vi fick börja så vi fick för oss att hyra en Segway, hahah! Mäktigt skoj var det! Så den åkte vi runt på i en timma innan vi började spela. Jag hade aldrig spelat innan. Men det var sjukt kul! Dock förlorade vårat lag mot ett gäng småkillar som var precis överallt, haha. Och jag kom sist... har inte tålamod att sitta still och vänta ut andra så sprang mest omkring, haha! Men galet kul var det iaf!

Träffade även Viktor på spårvagnen hem, galet längesen man såg honom, var skoj!! Och när vi gick av tåget i Floda träffade vi Shawn så han va med och handlade pizza och följde oss hem så han och vi slapp gå själva! :)

Soppan rockar segwayen!!

 



Idag var jag galet trött. Vaknade rätt tidigt och hostade som attans, men somnade om så sov vi jättelänge. Behövdes nog. Sen kom Oscar och hälsade på också och sen kom mamma och hämtade mig för Johan skulle jobba. Och nu är jag hemma :) Så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0