Här mår jag bra

Shiiet vilka goa dagar vi haft här hittils. Solen har schtekt såå härligt och jag är alldeles brun/röd hela jag!! Gött! Vi skulle ha åkt båt till Norge idag men vi struntade i det för det var så fint väder (+att det kan va kul för Musse så väntar till han är med tror jag). Så sol, bad i pool och bad i hav har dagen bestått av. Och tennis. Och snart ska vi fiska. Jag älskar Strömstad och västkusten. Här mår jag bra!!!

Johan åker hem imorgon så är bara jag, mamma och pappa kvar. Men på onsdag eller torsdag kommer Maria, musse och jonken hit och stannar med oss till lördag. Ska bli såå mysigt att få träffa mina älsklingar igen! Wie! Så nu vet ni läget i alla fall. Jag glömde förresten både dator och laddare hemma men mamma och pappa räddade mig. Pappa hade likadan laddare som jag och de hade iPaden med. Älskar föräldrar med koll!! Nu ska jag smörja in mitt ansikte så det svalkas lite, haha. Bränns lite.... ;) puss på er!

Har förresten bilder från Oscar och härifrån som jag lägger upp när jag är hemma. Don't worry ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Oh vad härligt det låter! Dit får vi minsann roadtripa nästa gång! Hur många tyskar bor det i Göteborg? Göörmany!

2011-06-14 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0