One day

Ytterligare en arbetsdag gjord. Gött är det. Bara en kvar innan minisemstern börjar!! Å jag längtar så efter mina guldpärlor hemma i Östersund. Ska bli såå mysigt. Och roligt. Jag har varnat dem för att de kommer få jobbiga bakfyllor på jobbet men det får de ta!! Har jag semester så får alla jag umgås med leva som att de har semester, så enkelt är det! ;) Och på torsdagen kommer Johans familj upp (fast utan Johan, de ska till Umeå men stannar en natt hos Johans mormor och morfar på Frösön) och då får vi våran soffa och våra fåtöljer!! WIIE!! Så skoj!! Men kommer bli mindre kul att få upp skiten, de är ju inte små.. Tur att man har ett biff-gym i samma byggnad ;) ska blinka lite med ögonen och se söt ut så bär de nog upp allt åt mig!

Nä, nu blire duschen och sen skulle vi åkt båt men regnet börjar komma in så det blir nog inte av. Typiskt. Jaja, så är det! Ciao ciao!


Är jag lik mig själv som liten? Hihi (älskar mitt egengjorda halsband, haha)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag föreslår att vi alla börjar använda den där tandkrämen som gör att man direkt får ett leende som charmar alla, hur skulle då biffarna kunde låta bli att visa oss sina muskler? Jag är på!

2011-07-23 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0