Lite efter alla andra

Tjabba tjena hallå.. eller något sådant ;) Nu är man hemma från jobbet, och mamma och pappa har åkt till Stockholm för att bo på något slott och schteka. Vissa har det bra. Och Johan jobbar fortfarande. Och jag är för trött för att hitta på nåt, ska nog bara slappa och läsa. Håller på att försöka läsa ut Harry Potter 7 innan torsdag då vi ska se filmen nämligen och har hittat en grym sak ungefär 10 år efter alla andra, nämligen ljudbok. Så nu lyssnar jag på kapitlen när jag jobbar istället. Smart va? :)
Eftersom jag har så tråkiga kläder och inte kan klä upp mig på jobbet så gillar jag att ta på mig lite roliga kläder efter jobbet och duschen. Idag åkte skinnshortsen på igen med en tight klänning som får funka som ett linne.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 08:07:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0