Black&white

Hej igen allihop!
Nu har vi haft en dag i backen. Vi har åkt massa pulka och sedan tog vi oss till slalombacken, till toppen där vi grillade korv och hade det mysigt. Precis sådär det ska vara! Fast pulkaåkningen kom med ett pris, är assvullen och blå i min svanskota. Kantjäkeln på pulkan är inte mjuk när man åker på alla gupp i backen. Jaja, det får man ta, får sova på sidan inatt istället för på rygg! ;)

Nu är det lördagsmys som gäller. Ska handla godis med min älskling, äta fajitas och titta handboll såklart!


Så här fräsch är jag nu! Stackars de som jobbar i godisbutiken som bara får se ett burrhår och ett ansikte utan smink på när jag kommer dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0