Ljus i mörkret!

Just när jag trodde att denna dagen var helt körd (skolan sket sig, jag mår illa, vi hade bara fått avi för ett av paketen som ska komma och vi gick till fel utlämningsställe när vi skulle hämta det osv) så plingade det på dörren. Där stod Johan och Joakim med två paket i händerna! De har gått och hämtat de vid rätt ställe och det andra hade kommit trots att vi inte fått en avi. Så skönt att de frågade. Sen att paketen vägde 12 respektive 30 kilo är jag ganska glad att jag slapp bära också. Tack pojkar(/män?)!

Nu ska jag dricka massa vatten och försöka orka fixa iordning med alla grejor vi fick upp (kuddar, filtar, ljus, överkast etc). Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0