Har annat för mig helt enkelt

Dålig bloggning nu, jag vet. Men helt ärligt orkar jag inte sitta vid datorn. Orkar inte ladda upp bilder för Internet strejkar och då blir det tråkiga inlägg. Och ja, allt det där. Men för familjens skull kan jag ju skriva vad som hänt idag iaf:

Tränade tidigt på gymmet! Nu har Johan skaffat gymkort där jag gymmar så nu blir det inga lugna puckar här inte. Nu ska vi bli biffigast i stan! Eller? Hmm, undra om det ens är möjligt.. Jaja. Jennifer var med också så det var mys! Sedan har jag pluggat och tagit det lugnt med tjejerna. Men nu har jag precis varit och beställt glasögon. Äntligen. Har ju fått skicka upp bågar från Alingsås för att jag ska kunna beställa de härifrån och allting.. Jobbigt, men vill man ha nåt så vill man och då tänker jag inte nöja mig med något annat (eller så är det pappa som fixat allt åt mig..) ;) Så det var ju skönt i alla fall.. två veckor ungefär sedan är det klart och jag kan slippa huvudvärk, woho!

Nu ska jag äta god bakpotatis. Mums vad gott det är!
Som sagt, blir dåliga uppdateringar nu, men snart får jag nog inspiration igen ska ni se! Har några designer att fixa också, men eftersom allt har raderats från min dator har jag inga mallar eller nåt kvar, glömde spara dem. Så måste börja om från början med allt och det tar lite tid. Jaja, ojoj, långt inlägg det blev nu såg jag. Heh, jaja nu har ni att läsa i alla fall! ;) Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tråkis kom igen nu - blogga!!

2011-01-20 @ 08:21:48
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0