Drömmer sig bort..

Wie, vardagsrummet  är fint och fixat nu. Allt som saknas är mattan nu, men den kommer ju upp med mamma och pappa. Även sovrummet har fått en finare touch eftersom överkast, kuddar, filt och vovve/flodhäst nu tar plats på sängen. Sedan ska ju en hylla komma dit med mamma och pappa också, så då blir det ännu bättre!

Och det norska vattnet i bag-in-box förpackningar smakar gott. Dagen blev ganska bra ändå trots allt.


Men nu säger jag god natt och drömmer mig bort litegranna. Trots att jag gillar snön och kyla så är jag faktiskt väldigt sugen på värme och stekande sol. Med det säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: Syster

JAG VILL SE BILDER!

2011-01-11 @ 08:40:38
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0