Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Tjoho. Var uppe med tuppen idag. När det är tentadags brukar vi faktiskt göra så att den andra går upp och gör frukost till den som har tenta. Mysigt när man har tenta, inte lika mysigt när det andra har tenta. Haha. Gick i alla fall upp och gjorde frukost. Och då tänkte jag: äsch, varför inte göra iordning lite? Det slutade med att hela köket blev sprillans rent, tvätten blev viken och sängen bäddad. Fast sen blev jag så trött så jag bäddade upp igen och somnade. Skönt. Hihi, men så kan det gå.

Nu har jag i alla faöll pluggat, samlat info. Ska ner å stan nu för att köpa papper till skrivaren så jag kan skriva ut allt tills imorgon (tenta!). Kul va? Nja, inte direkt. Men så är det!


Dagens väldigt enkla, men ändå ganska stilrena stil. Tight, lite glansig svart klänning till lite glansiga tights med skinndetaljer. För att tona ner det har jag till det en stor och mysig kofta. (ursäkta dåliga webcam-bilder. ska ta tummen ur och ladda kameran. snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0