Lite klag och lite videoblogg

Jag är arg. Vi handlade idag och det var så äckligt mycket folk. Och alla dessa ungar.. Alltså jag börjar tvivla på om jag ens ska skaffa några.. Herregud. De springer omkring och skriker och blablablabla.. Min huvudvärk jag hade innan förvärrades rejält kan jag lova. Var är föräldrarna kan man ju undra..? Jaja, nog med klag, det är nog bara huvudvärken som gjorde det jobbigt.. Sen att massa jäkla reklambolag med olika undersökningar hit och dit ringer hela tiden också stör mig nåt så fruktansvärt. Speciellt när man läser på Internet att bolagen blivit anmälda för trakasserier ett antal gånger. Kollar alltid upp nummer jag inte känner igen innan jag svarar. Tänker aldrig svara nu i alla fall. Jobbigt man kan ha det ;)

Men i alla fall, här kan ni kika på hur vi bor i alla fall! Kan ju vara lite uppmuntrande, eller nåt. Hihi.



Kommentarer
Postat av: Anton Ekström

Tjoooh! Galet vad fint ni har det då! man blir ju inte alls sugen på att flytta hemifrån, nej nej..

Gillar förövrigt att ni har med zebror i ett "djungel-tema", den var lite fin haha ^^



Ett litet tips också som kan hjälpa mot telefonidioter:

http://www.nix.nu/privatperson.aspx



Ha en underbar kväll framför melodifestivalen och hälsa pojkvännen!

2011-02-05 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0