Conscious collection

Conscious collection är ju inne i H&M-butikerna nu, och självklart skulle jag dit och kika. De shortsen jag främst kollat in fanns inte i min storlek. De fanns dock på en provdocka men när jag frågade om man kunde ta ner dem fick man ett astyket "nej det kan man inte!!" tillbaka så icke. Fast jag var supersugen på att bara dra av de från dockan bara för att retas :P

Men jag fick i alla fall med mig ett par supersöta vita, höga shorts. Och en jättemysig tröja. I like it!

Här är den tröjan och shortsen jag köpte! :)


Här är shortsen jag skulle vilja haft. Och kavajen skulle jag också velat ha men min plånbok tillät inte att jag köpte allt jag ville ha, så den fick väljas bort..

Källa för bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0