Ajajajajajj

Flygresan hem igår var HEMSK! Sarskilt Landvetter-Arlanda. Fy faan. Jag fick så ont i öronen så jag trodde jag skulle dö. Grät av smärta. Helt sjukt vad det pumpade alltså. Fyyy! Och idag när jag vaknade fick jag svaret på varför det gjort så ont: världens förkylning!

Kul. Huvudet pumpar, halsen svider, bihålorna bara trycker på och så snoras och slemmas det. Mums, en vanlig förkylning. Så jäkla tråkigt. Men så länge jag inte blir magsjuk är jag glad (har fobi för det där), så jag ska inte klaga. Missar föreläsningen idag, jag orkar inte gå. Så det blir soffhäng och försöka bli kry så snabbt som möjligt! :)

SAKNAR ER DÄR HEMMA REDAN! Ni är bäst!! :love: Fast jag har saknat min älskling och mina fina Andrea och Jennifer så det är lite skönt att vara hemma trots allt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig också - massor! <3

2011-04-05 @ 12:28:24
URL: http://marianafors.blogg.se/
Postat av: Pappi

De é ju du som é bäst ju.........

2011-04-05 @ 18:44:19
Postat av: Emma

<3 älskar er!

2011-04-05 @ 23:06:22
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0