Söndag

TJATJA!
igårkväll var ju Malin och Joacim här. Vi gjorde middag, åt middag och hade det allmänt trevligt. Jag kände mig grymt asocial då jag var trött som bara den. Men så är det, och jag tror de hade förståelse för det, haha!

I alla fall, idag är det tvättdags somvanligt. BORING! Maskinerna går som bara den där nere, och snart blir det en tripp till Maxi för att handla. Men främst är det plugg som gäller idag. En sån där vidrigt tråkig dag helt enkelt, men det är bara att bita ihop!



Bilden har inget med texten att göra, men det såg så tomt ut utan någon bild, haha! Johan i rymddräkt! Bilden togs när vi var i Skottland faktiskt. Jäklar vad sugen jag blev på att resa iväg nu.. Tyvärr har mina föräldrar dissat mig utomlandsresandet nu när jag bor här. Så taskigt! Nej, okej kanske inte. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0