One of those days

Uäh, vad otaggad jag är på allt just nu. Jag är fortfarande full av ilska mot en viss person (nej, inte du som jag redan "snackat" med). Men varför bryr jag mig egentligen? Bra fråga. Jag blir väl opepp när jag inser vilka människor det finns här på jorden. Det är ju sorgligt ibland.. Jag borde inte bry mig, men sometimes you can't help it. Så är det. Men därför känner jag inte för att blogga idag. Så sjukt tråkig är jag, men jag har inget att säga just nu, och då är jag tyst!

På allt det här så har jag insett att jag kanske inte kan åka hem till Jontes dop.. Kul.. Kanske kan åka hem i ca 2 dagar bara. Om ens det. Toppen, det går bra nu. Nej, inte direkt.

Vi hörs imorn istället! Ha en fin fredagskväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-12 @ 08:38:04
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0