Life's good

Första seminariet avklarat idag, skönt. Det var inte så farligt faktiskt! Och jag är nöjd! Hur som helst, ikväll är det sopptorsdag = fest.. Orkar/vill egentligen inte gå, men Christelle vill ju så gärna gå idag, och eftersom hon missat så mycket annat så ville hon att jag skulle vara med.. Och det hade ju faktiskt varit kul! Mennnnnn... Nja, vi får se. Går nog dit en stund iaf!

Nu ska jag plugga, och sen bär det av till ÖSK för lite träning! Är riktigt glad över att jag faktiskt tycker det är kul att springa nu. Däremot är det inte så ekonomiskt, eftesom jag äter som en häst när jag tränar, haha!


Saknar min plutt där hemma.. Får ta och ringa honom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0