Kan även uppmana alla till att rösta, oavsett vilket parti det är på!

Alltså, jag vet att jag är väldigt fram&tillbaka i mitt tänkande, men sån är jag väl helt enkelt. Jag sa ju för ett tag sedan att jag skulle gå ut ur LUF, trots att jag är folkpartist. Men nu har jag kommit fram till att nej, det ska jag inte alls. Jag har nu gått med i Luf Jämtland/Härjedalen av den anledning att om jag är med så stödjer jag faktiskt Folkpartiet. Struntsamma om jag inte håller med till 100% i just Luf:s tycken, men det är närmst Folkpartiet, och eftersom jag ändå vill vara medlem i något parti, så är det helt enkelt det som passar mig bäst! Så är det.

Om jag känner att jag har tid och ork nu när skolan kört igång, så kommer jag försöka bli lite aktiv i organisationen. För jag tycker att politik är fruktansvärt roligt! Däremot har jag problem med mitt humör tror jag, haha! Jag blir så himla arg om jag ska argumentera emot någon som har åsikter som jag aldrig kommer förstå mig på, även om jag försöker... Får bättra mig där! :)

Så nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0