Gillar att springa på kvällen!

Var ju tvungen att prova de nya löparskorna, så det gjorde jag! Härligt var det! Vi sprang, och jag blev inte alls trött, det gillar jag! Skorna kändes jättebra. Är hur sköna som helst och det kändes som att jag flög fram! Hihi!

Nu ska jag äta kvällsmat och sen ska jag sova!
God natt!

Förresten, är helt oförberedd till seminariet imorgon.. Har nog missuppfattat hela uppgiften tror jag, men ah.. Då får jag har gjort det. Inga riktlinjer = Emma tolkar själv! Kan bli bra, kan bli mindre bra. Får se!


(har försökt ladda upp bilder, men det går helt enkelt inte just nu. Internet vill inte samarbeta, ovanligt.. Så det är lite tråkiga inlägg. Kommer roligare när jag kan ladda upp bilder igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0