Syskonkärlek

Eftersom att jag är så himla snäll får jag ju ge min syster, Maria, en chans i bloggvärlden, eller hur? Hon har alltså startat igång sin blogg igen (och jag tänker någon gång inom en snar framtid vara snäll och fixa hennes design igen så hon inte slutar!)

Men tills dess tycker jag ni ska kika in på hennes blogg om ni vill ta del av en 25-årig tvåbarnsmamma som bor i ett gult radhus i Floda och jobbar på TV4 (hon hatar att jag skriver det, men jag gör det ändå, hehe).

Klicka här för att komma dit!


Haha, skulle hitta en bild på henne. Tittar på Facebook och den första bilden är den här. Jag och johan är inte ensamma om att leka med webcamerans fantastiska möjligheter, haha!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack sötis, va du är gullig! Å självklart är ni inte ensamma att leka med webcamerans möjligheter. Men det finns en här hemma som älskar det mer än oss - Musse! Kanske ska lägga ut lite sånna bilder på honom i bloggen, det blir nog en succe! Å du bra att du lovat fixa min design =) <3<3

2010-10-23 @ 11:43:12
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0