Ge.. mig... mat...

Föreläsning idag. Den var ganska bra, och jag hängde med på det han sa. Men jag kommer inte koppla ihop det med alla andra 1000 metoder och delar när allt ska göras. Men det löser jag när jag löser det. Fick idag reda på att jag fått betyget B på förra kursen. Jag är supernöjd. B på ens första universitetskurs är hur bra som helst enligt mig! Så jag väljer att glädjas åt det istället för att sura över att det går trögt just nu!

I alla fall.
Nu är jag superhungrig och jag har ont i ryggen (?). Har aldrig haft ont i ryggen typ men nu har jag det. Jättekonstigt. Men det tar jag sen, först ska jag äta en hel häst. Det känns som min mage vill ha det i alla fall..



miss you!

Kommentarer
Postat av: Syster

Musse saknar dig mer än mest!

2010-10-28 @ 21:39:09
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0