Segt som kola

Eftersom att någon (hrm..) har spelat för mycket så har våran Internet-mängd använts upp och nu går det låååååångsamt. Så har inte orkat blogga! Men jag ger det ett försök iaf!

Igår var det föreläsning, jag orkade mig dit och orkade mig igenom hela, yihaa! Och jag förstod = Lycka! Efteråt vart det plugg som vanligt och sen vart det mys för hela slanten! Vad jag vill komma fram till är i alla fall att jag mår bra nu. Jag är tillbaka till världen! Så härligt, har inte ens mått illa idag! Goett!

Firar med att lägga upp lite bilder!


Den här tröjan fick följa med mig hem häromdagen (ni vet, då jag mådde ganska bra men sen blev allt dåligt igen och jag spydde och det där? Den dagen. Förklarar min pigghet på bilderna)

Internet bökar så ni får inga fler bilder för tillfället, haha! Jaja, kanske kommer sen då..



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Emma, sluta tjura för att jag är hemma. Jag vet att du saknar mig och allt det där, men jag kommer ju på söndag! Och jag gillar din utväxt, tänk inte på den ;) pusspåre!

2010-11-25 @ 22:23:43
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0