Östersund

Jag har sån sjuk träningsvärk, efter Combat i förrgår och simning(okej, väldigt lite simning) igår. Och Afro i måndags kom jag på nu.. Galet, jag känner mig som en 80-åring, haha! Jaja, ni ska få lite bilder på staden jag bor i i alla fall. Det är bara mobilbilder, men det är en början. Ska ta finare bilder med riktig kamera, men då måste det vara fint väder först!


Stora kyrkan!


Haha, tågstationen (y)


Gustavbergsbacken, vår skidbacke!


Rådhuset!


Öh, den andra kyrkan. Vet inte vad den heter, haha! Anywayz, ni ska få bilder på Campus och så, men som sagt, fint väder och en laddad kamera ska bara bli till verklighet först!


Kommentarer
Postat av: Syster

Ååååå jag vill komma och hälsa på, ha riktig vinter!

2010-11-18 @ 11:24:55
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0