Power

Nu var man igång igen! I förmiddags vart det föreläsning - ekonomistyrning. Läraren verkar vara bra, med humor, i like it! Anyways, kom precis hem från träningen. Afropower blev det idag. Skönt att få köra det igen, men jag måste ändå hylla Lerums Sportcentrum lite. Det var mycket bättre där hemma (kanske för att jag är van vid det?). Det var fler övningar, lite mer variation, och mer pushande och inspirerande instruktörer. Sedan är ju judohallen ganska mycket värt i Lerum, det gör att hela passet blir bättre och med mysigare stämning. Men men, jag kanske bara var ovan vid det hårda trägolvet.

Nej, jag ska inte klaga. jag får träna med mina små pinglor iaf och det är värt mycket!
Nu blir det plugg och mys, wie!

(mitt Internet vill inte samarbeta nu, så det får bli bildlöst..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0